pátek 6. prosince 2013

Upíří Deníky: Souboj

Autor(ka): L.J. Smith
Nakladatelství: fragment

Krátký obsah:

Elena musí řešit nový problém - Damona. Stefanův bratr ji totiž chce přetáhnout na temnou stranu, i když mu dává jasně najevo, že o to nestojí. Kromě toho jí Caroline ukradne deníček, ve kterém má napsané věci, které by mohly být použity proti Stefanovi. Elena společně s kamarádkami Bonnie a Meredith se tedy snaží získat deníček zpátky, zatímco přesvědčuje Damona, aby ji nechal na pokoji.

Hodnocení:

Tato kniha byla podobného charakteru jako první. Eleniny potíže mi - navzdory tomu, že je její přítel upír - přijdou poněkud malicherné. Možná jsem vadná, ale ani tento díl mě příliš nezaujal :D Je to možná tím, že mi v knize chybí Katherine a Damonovy jízlivé poznámky, které jsou pro mě nepostradatelnou součástí seriálu :) No, uvidíme, jestli mě autorka překvapí v dalším díle :) Dávám tedy opět pět bodů z deseti :)

4 komentáře:

  1. Miluju Upíří deníky, sice se na ně jenom dívám, ale chtěla bych si je i přečíst. Přece jenom někdy je lepší knížka než film/seriál ;). Je v ní více podromností ;).
    Kolik je vůbec knih Upířích deníků? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že 8 :) ale v tomto případě mi připadá lepší seriál :) je totiž skoro o něčem jiném :)

      Vymazat
  2. Jsem strašná fanynka upířích deníku hlavně 3.rasy ;) no a tento blog je celkkove dobry ---

    OdpovědětVymazat