pondělí 9. prosince 2013

Mé knižní série #1



HARRY POTTER

Jako první knižní sérii jsem si vybrala Harryho Pottera od J.K. Rowlingové, protože pro mě hodně znamená. S Harrym jsem strávila krásné chvíle a mám z těchto sedmi knih úžasné zážitky :) Rozhodně všem doporučuji.

1. Jak ses o téhle sérii dozvěděla?

Tak tohle už si ani nepamatuju :) Harryho znám už od doby, co jsem byla dítě (ale ve filmové podobě). Myslím si proto, že o Harrym Potterovi jsem popré slyšela od rodičů.

2. Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?

Všechny :)

3. Co na tuhle sérii říkáš?

Je doslova kouzelná a jak už jsem výše uvedla, hodně pro mě znamená. Je taky plná překvapení, umí překvapit tím skvělým způsobem, jakým to umí snad jen Rowlingová :)

4. Který díl z celé série máš nejraději?

Těžká otázka. Po dlouhém uvážení ale musím říct, že nejspíš Relikvie Smrti, i když je poslední.

5. Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?

Tak tohle je taky těžká otázka :D Mám moc ráda skoro všechny, mezi moje nejoblíbenější patří Dobby, Bellatrix, Snape, profesorka McGonagallová... Ale po několikahodinovém rozhodování je to asi Bellatrix :) Je dobře švihnutá, podobným způsobem, jako já :D

6. Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?

Klasicky - Umbridgeovou :D

7. Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?

Asi ty české :)

8. Která obálka se ti líbí nejvíc?

Relikvie Smrti :)

9. Existuje nějaká scéna, na kterou jen tak nezapomeneš?

Je mnoho momentů, které jsou pro mě v těchto knihách nezapomenutelné, ale vítězí ten, kdy Snape zabil Brumbála. Dost mě to šokovalo.


(Na fotce mi chybí druhý díl, který jsem půjčila kamarádce a Famfrpál v Průběhu Věků mi teprve přijde :) ).

Projekt pořádá: Roxanne




12 komentářů:

  1. Také Harryho Pottera zbožňuji, je to moje srdcovka, nejlepší kniha mého dětství a stále si ji ráda přečtu i teď, i když jsem starší. Zajímavý projekt, skoro ve všem s tebou souhlasím. :) Akorát moje nejoblíbenější postava je Neville, jsem stejně nešikovná jako on :D Asi právě proto ho mám tak ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevilla mám taky ráda :D Vždycky mi ho bylo líto, když měl Snape pořád poznámky na jeho adresu... :D Je jen málo osob, které v Harrym fakt ráda nemám :D

      Vymazat
  2. Já ho taky zbožňuju >3 Nechcete se raregistrovat na hradbradavice.com?? Je to úžasná stránka, jestli byste chtěli ,,jako" studovat na Bradavicích, já jsem tam taky. Parta je tam super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem byla v něčem podobném, ale už jsem to vzdala, protože jsem nestíhala... :)

      Vymazat
  3. Harry Potter, to je prostě klasika, kdo nečetl alespoň jeden díl, jakoby nebyl :)
    Pro mě je asi nejúžasnější Tajemná Komnata a Relikvie Smrti, stejně jako u filmů :)
    Konečně někdo, kdo mě rád Bellatrix, ve filmu mám hrozně ráda i tu herečku. Všichni měli Harry, Hermiona a podobně. Ještě jsem měla v posledním díle strašně ráda Snapa :) Možná bych ještě přidala Blacka (Sirius, nebo jak:) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Helena Bonham Carter (Bellatrix) je moje nejoblíbenější herečka :D Ale je pravda, že bych Bellu v reálném životě potkat nechtěla.. :D

      Vymazat
  4. HP miluju! a chystám se přečíst knihy :) ta sova tam! :o

    OdpovědětVymazat
  5. Já nerada čtu, ale Harryho mám strašně ráda :)
    Ta fotka je moc hezká :O

    OdpovědětVymazat
  6. Harry Potter! Moje srdeční záležitost. Strašně ráda jsem to četla a i když to mám všechno přečten asi si to někdy přečtu znovu strašně se mi to líbí :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se mnou se pomalu nedalo bavit, když jsem to dočetla... :D

      Vymazat