pátek 13. prosince 2013

It's Time For Youtube #1




Meme pořádá: JuliaR

Na internetu jsem našla tento projekt a strašně se mi zalíbil... :D Jde o to ukázat čtenářům to, co sleduju na youtube :) Jako první jsem si vybrala moje snad nejoblíbenější video. Není to úplně veselé, ale i když má jen pár minut, hodně pro mě znamená :) Je o tom, jak se herci loučili s Harrym Potterem :)



10 komentářů:

  1. Pěkný video i když není jak píšeš moc veselé tak je krásný :3 Harry Potter je něco co budu vždycky milovat...

    OdpovědětVymazat
  2. Jee:( az jsem se malem rozplakala, kdyz si tak vezmu,.ze uz nikdy zadnej dil nebude, stejne dekuju, za moje Pottersky detstvi :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy bych chtěla Rowlingovou potkat a osobně jí poděkovat za zážitky, které jsem strávila s jejími knihami :)

      Vymazat
  3. Nemůžu nic jiného než opakovat již předešlé komentáře. Je mi líto, že sága HP nepokračuje, ale ty filmy a i knihy, budu vždy milovat)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :) Rowlingová Harryho ukončila tak, že už to pokračovat prostě nejde... Nebylo by to ono. Ale bude režírovat nový spin-off :)

      Vymazat
  4. pěkné, ale dojemné video.. :) ale knihy ani filmy se nikam neztratí, takže aspoň na ně můžu koukat a číst je pořád dokola, kdy chci:')

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám knihy přímo nad postelí, takže na ně mám skvělý výhled :D

      Vymazat
  5. Tohle video je tak strašně smutné! Až při koukání na něj si uvědomuji, že je to vlastně konec. I když, ne, není! Možná nebudou další díly, nebude už žádný další Harry Potter, ale pořád tu jsou Potterheadi, které mám ráda. Lidi, s kterýma jsem se díky Potterovi skamarádila. Knihy mohu číst stále dokola a koukat se na filmy také. Pro mě nikdy nebude konec...

    OdpovědětVymazat