úterý 26. listopadu 2013

Nádherné Bytosti

Autor(ka): Kami Garciová a Margaret Stohlová
Nakladatelství: Knižní  klub

Krátký obsah:

Ethan Wate žije doslova v zapadákově.

Obyvatelé malého městečka mají už nalajnovaný život a všechno je zde každý den pořád stejné a pro Ethana i nudné. To se ale změní v den, kdy do jeho školy nastoupí nová dívka Lena. Je na první pohled zvláštní, což se nelíbí ostatním, kteří nemají rádi změny. Ethan se s ní ale přesto sblíží a postupně zjistí, že je zaklínačka a že za pár měsíců se možná
jednou pro vždy změní.

Hodnocení:

Nejprve se mi do toho moc nechtělo, protože jsem slyšela, že to není moc čtivé. Když jsem se do toho ale pustila, zjistila jsem, že to není vůbec pravda. Okamžitě mě to pohltilo a celou knihu jsem pročetla za necelý týden. Líbí se mi příjemné prostředí, autorky se hezky rozepisují a celé to působí takovým záhadným dojmem (což mám ráda). V porovnání s filmem (který mě bohužel hodně zklamal, jak už to tak bývá) je kniha úžasná a doporučuji všem. Skoro ani nemám co vytknout jen poněkud chaotický konec, který jsem si musela přečíst dvakrát, abych ho zcela pochopila. Ale to asi záleží na každém, jak se s tím vypořádá. Osm bodů z deseti. 

Žádné komentáře:

Okomentovat